Atbalsts mobinga situācijās

Sadarbībā ar Swedbank Life Insurance SE nodrošinām BEZMAKSAS atbalstu mobinga situācijās Swedbank Life Insurance SE klientiem, savukārt pārējiem – pēc cenrāža.

Reģistrējieties MobStop.lv un ievadiet informāciju par savu bērnu. Vienas darba dienas laikā saņemiet apstiprinājumu, ja esat Swedbank Life Insurace SE klients, un aizpildiet anketu par iespējamo mobinga gadījumu.

Atbalsta saņemšana Swedbank Life Insurance SE klientiem:

  • Reģistrējies MobStop.lv
  • Ievadi prasīto informāciju
  • Vienas darba dienas laikā saņem apstiprinājumu
  • Aizpildi prasīto informāciju par bērnu
  • Zaļais koridors: Saņem zvanu un vienojies par pirmo tikšanos ar speciālistu jau 3 darba dienu laikā
  • Pakalpojuma ietvaros nodrošinām līdz 10 speciālistu konultācijām/ sesijām bērnam un/ vai vecākam

Ja neesat Swedbank Life Insurance SE klients, bet vēlaties saņemt pakalpojumu, tad atbalsts pieejams pēc cenrāža (skat. sadaļu “Pakalpojumi”)